Menu

Winkelwagen

Uw winkelwagen is leeg

Factuurverschil, manco of transportschade melden.

Er is wat mis gegaan met de levering of er is iets met de factuur, wat nu? Allereerst vinden dat uiterst vervelend. Wij zullen er daarom ook alles aan om dit zo snel mogelijk te herstellen. Schade of verschillen kunt u melden via het service formulier via onderstaande button. U kunt ook gemakkelijk één of meerdere foto's toevoegen.

Eenvoudig afbeeldingen toevoegen?
Gebruik uw smartphone!

De leveringsprocedure

Wat zijn de stappen?

  • Een dag voor de levering wordt er een mail verstuurd met een digitale kopie van de afleverbon. (de originele afleverbon zit op de zending)
  • Wij vragen u direct bij de levering alles te controleren en te tellen.
  • De chauffeur wacht totdat de zending gecontroleerd is. (mocht de chauffeur niet willen wachten, neem dan direct contact op met Advion)
  • Manco's en gebreken kunt u vermelden op de afleverbon.
  • We kunnen de een klacht m.b.t. schade en manco's alleen in behandeling nemen als de afleverbon voorzien is van twee handtekeningen; die van de klant en die van de chauffeur. *De chauffeur moet ook altijd zijn kenteken vermelden!

Een verschil of schade?

  • Schade en verschillen op de pakbon of factuur kunnen tot 5 werkdagen na ontvangst via het service formulier gemeld worden.
  • Een kopie of foto van de afgetekende afleverbon inclusief twee handtekeningen kan aan het formulier toegevoegd worden.
  • De melding zal direct opgepakt en verwerkt worden, binnen 5 werkdagen krijgt u van ons een reactie.


5 werkdagen na ontvangst zijn wij niet meer in staat om uw klacht te controleren en zal deze ook niet meer behandeld worden!

Plaats een melding